we'll walk in fields of gold

Lördag.
Jag älskar lördgar!
även om jag inte gör nåt speciellt, så är dom bara för sköna ;*

Träning idag (y)
Det gick ganska bra, och jag är taggad som fan till juldoppet! :D
Hahah jag skriver bara om juldoppet märker jag :$
Men det är alltid så kul hihi..
Bara det bli skämthopp i år förstås!
Hoppas nu på Anders, Christoffer, Simon och Oskar!
Dennis är ju redan på!
Ingen fattar?
Skämthoppare alltså, det är det som gör juldoppet roligt,
lr ja det är roligast o titta på! :D
Aja nog om juldoppet, ingen fattar endå, och ingen bryr sej?
haha ;s

Snart ska jag väl gå o beställa pizza o se på filmen Guess who (a)
Haha jag vet jag åt pizza för inte så länge sen, men det var mamma som
lämnade pengar till mej o adam, och kanske nån mer, för att vi skulle köpa
nåt. Och jag är barnvakt till adam, hahah han är inte ens hemma.
Jag kommer få fettma :$

Shit vilket liv jag har asså, som sitter här o skriver om ingenting :S
Men men...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0