Söndag

seg sugig dag!
Börja med att jag hade jätte ont i magen typ magknip lr nåt jag vet inte,
vilket gjorde att jag inte åkte på träningen och det gick inte över förns nu på kvällen så kunde inte vara med angelica heller!
Det suger.
Nåt mer som suger är min blogg, jag hatar min blogg!
Ja då kan man ju undra varför jag har kvar den?
Jag har inget bra svar faktiskt, men det är väl kul ibland, när den funkar bra,
men designen... usch.
Jag vet jag tjatar på att jag hatar designen hela tiden och gör inget åt det.
Men jag försöker men inget blir snyggt,
så knulla det.
Och en sak till, jag hittar inte vimmelbilderna från gårdsfestivalen.
hahah just nu suger det mesta :)
Skulle two and a half men, men det har redan börjat så skiter i det haha :*
Jag älskar dig, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0