Prao

MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG HATAR DEN HÄR DESIGNEN, OCH JAG HAR DEN FÖR JAG ORKAR INTE BYTA.
DEN SER EMO UT! :(

Prao igår o idag på din bok xd
hahahhahahaha.
jag hann inte fixa nåt annat. Det var väl okej, vissa saker kul och andra skit tråkigt!
Nu kommet jätte kul bilder som jag tog för ajg hade så tråkigt ;o
OMG, DET HÄR MÅSTE VARA DET INTRESSANTASTE INLÄGG NÅNSIN! :O

som sagt vissa saker var tråkiga som att lägga in kuvert i kort på ett speciellt sett också, så här hahah :s


Och det var inte lite kort heller, typ 800! -.-



Och så har jag typ sorterat papper och satt in i pärmar efter bokstavs ordning,
tro mej det är verkligen skit tråkigt! Fattar inte ens att jag gjorde det :S
Men vissa har ju riktigt söta efternamn... ska jag säga.
haha men israelsson, jag visste inte ens att man kunde heta det ;o




Och så har jag prismärkt saker, hahah.
jag är grymt dukitg, kolla bara :D



Och så har jag skärt mej på typ alla fingrarna, det gör ont :O
fast det var på simhoppet hahah (a)

Nu sista bilden, som inte är från prao. bara för att det här inglägget ska bli mkt sötare, vackrare & finare!


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!
SÖT BILD... :O
som sagt, jag diggar redigerat! ;$

jag svär gulligt inlägg :)



Kommentarer
Postat av: Melina

sötis.<3

2009-11-29 @ 21:30:15
URL: http://ssolklart.blogg.se/
Postat av: svar: melina

nej, du är söt <3

2009-12-02 @ 14:58:58
URL: http://emmaleijon.blogg.se/
Postat av: Maja (aa' <33

serri emma sluta va så himmla fin ! <3333333333 ;ÖÖ

2009-12-05 @ 21:07:38
Postat av: svar: maja

Det går inte för jag är inte fin! :O

Om det är nån som är fin så är det du :O

<3333333333333

2009-12-05 @ 22:38:17
URL: http://emmaleijon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0