Fuck it.


AlltÄr så trött på allt just nu

Det är en massa små saker, och lite större med, som jag inte tänker ta upp här.
Men när allt är som jobbigast ska alla små saker komma, som t.ex idag när jag
cyklade hem från träningen så hoppade min kedja på cykeln, jag vet det är världens
minsta sak, men så grymt irriterande! Och christian, som är så fucking irriternade och
störd! Jag vill bara slå han tills han dör lr nåt. Men det går inte för då dödar min mamma
mej..
Fast det är inte det som gör allt så jobbigt, det är annan skit, som jag som sagt inte
tänker ta upp här!


Allt bara rasar, på grund av dig.

ara rasar, på grund av dig.


Allt bara rasar, på grund av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0