tisdag

Först så blev det g-vik med klassen, fast jag badade inte.
Så jag o melina blev bästa vänner med nåra badvakter :$ Och så fick henke hela tiden damp på mej, melina & miray för han hittade på regler som "vi inte följde". :S
Sen efter det blev det film i skolan, men jag och melina ville inte titta så vi satt i ett grupprum och åt godis, och så fick vi sluta en halvtimma tidigare för vi satt bara o skrattade hela tiden.
Sen så drog vi till stan och klippte håret, det blev ingen annan frisyr, bara kortare. Inte helt nöjd.
Men men..
Och så köpte vi brun utan sol till fjäskdan.
Och så har jag nyss kollat andra avenyn på datan eftersom jag missade det idag. Haha det är bäst (a)


Grupprums tjockisar :$


Inte så bra bild, men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0