Snart jul! :D

Ett till inlägg nu va ;)
Inte för att jag har nåt o skriva men ändå. Idag så har jag bara varit hemma idag igen. Jag har sjukt ont i armen asså!
Så idag så har suttit vid datan, tittat tv och så har brorsan varit här :*
Träffar inte han så mkt nu förtiden, men han bor ju inte alls långt bort, så kan ju bara gå dit o mysa med hans katter om jag vill, haha :$
Klockan tio är det Paradise Hotel. Det får man ju inte missa :d
Orkar inte gå till skolan irmn, men vafan det är sista veckan, så jag kommer väl gå.

Snart jul, jul betyder julklappar, och lite av det jag vill ha är:
 

  • Dator
  • Pengar
  • Presentkort - Gina Tricot & Bik Bok
  • Plattång
  • Hål i naveln (har inte ens frågat xd)
  • O massa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0