Onsdag

Första december igår!
åh jag är lycklig, det är snart jul (a)
haha, saknas bara lite snö, konstigt nog vill jag ha det, men det ska ju vara snö när det är jul :o
Juldoppet på lördag, JAGÄRTAGGAAAAAD.
bara min förkylning går över! -.-
Fick gå hem från skolan för jag satt bara och hostade massa och så blev jag varm och helt röd.
Men jag är iaf inte sjuk :D bara jätte förkyld, kanske stannar hemma irmn, fast måste på träningen ändå, det är obligatoriskt imrn.
Så idag har jag inte gjort så mkt,
smakat den nya risifrutti - vintermums,
god, fast smakar ganska mycket kanel.
Och så har jag tittat på 17 again, bra film :)
Snart ska jag äta nåt och sen kolla på paradise hotel (a)
Haha jag gör typ bara inlägg när jag inte har gjort nåt,
men jag hinner inte eller orkar oftast inte när jag gjort nåt :$




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0