Julgran :d

reklam + nyheter i filmen jag tittar på nu. haha. tittar på stardust, har sett den förut för några år sen haha och har för mej att den är ganska bra faktiskt. Iaf jag skulle ju på träning idag, och jag åkte dit väntade i en halvtimma men ingen kom (?!), ingen tränare heller :s så tydligen var det inte träning. Så jag ringde mamma så fick hon komma och hämta mej. Så när jag kom hem gick jag och pappa för att köpa gran och gick hem med den och pyntade o så den blev jätte söt hahah. och våran gran stinker. :S asså den luktar inte gran, nåt äckligt.
Och jag har varit så grymt trött dom senaste veckorna har verkligen inte orkat gör nånting alls! Så jullovet kommer precis rätt tid måste jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0