Julen..

Hemma.
Och julen har inte varit som jag hade hoppats. Jag har inte haft nån julkänsla alls, och nu är allt slut?!
Typ den sämsta jul nånsin, eller tråkigaste rättare sagt. Tidigare år har liksom haft en härlig känsla i hela kroppen, men inte den här julen! Plus att jag inte är så nöjd med julklapparna, tyckte jag fick lite julklappar! :(
Men det är ju inte det viktiga egemtligen, men det roliga..
Men att vara med hela släkten (mammas "sida") var guld! ♥
Kunde inte ta så många bilder eftersom att min kamera blev cp, bilderna blev typ svarta. :S
Haha jag som var så desperat för att få tillbaka den men nu vill jag inte ens ha den, den suger!
Simpsons maraton hela dan idag, har kollat lite. ska kanske gå och kolla lite mer snart. Men jag är sugen på att se en film, men vet inte vilken. haha. xd


3 av mina bröder. xd

Kusinernas gran


Skräp efter julklappar. hehe..

Nåra av julkapparna:
- Almanacka med hundar.
- Pyamas (täckt för trycket xd)
- Jeans tihgts/leggings
- Bara 500 kr :'(
- Parfym, britney spears - circus
- Godis
- Mascara
- Presentkort, gina tricot, bara 300 kr :(
- Rosa adidaströja
- Rosa/Vit randig tshirt

+ lite annat som jag inte orkade packa upp, som Xbox 360 med tre spel, Fifa 10, Lego Batman & Pure.
Och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0