Jul! :*

Jullov! :D
Äntligen!

Dagen har varit bra, började med att jag gick upp tidigt för att vara i skolan tidigt för att sätta upp lappar om min kamera. Sen åkte jag för att möta upp melina med cykel eftersom hon hade försovit sej, och då ringer jenny och säger att min kamera är hittad! Jag blev ju inte bara lite glad haha. Sen så i gympasalen var det lite sång och dans runt julgran. Efter det tillbaka till klassrummet och äta glass, pepparkakor & julmust. Efter skolan åkte jag till marieberg med min mamma och pappa. HAHA. Köpte iaf julklappar till Jonathan, Simon, christoffer och mormor och morfar. Så nu är det klart. :) Och köpte vi en tshirt och jeansleggings och mascara till mej som jag ska få i julklapp hihi.

Sen så hade jag tänkt att gå på folkets idag, men jag hann inte och orkade inte heller. Nästa gång ;)

(K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0