fredag

hej alla söta människor.
Och fula :)
Idag pratade rektorn med mej, men hon sa inte så mkt, hon pratade faktiskt inte alls om bilden, som tur va.
Iaf efter skolan blev det stan med mamma (a)
Köpte inte mkt, bara lite julklappar o så.
Men i alla fall så var Filip & Fredrik på stan, asså dom från bl.a Vem kan slå Filip & Fredrik
Dom hade skrivit nån bok så dom var i örebro och satt i en bokaffär med en bebis? :s
Och söt som jag är tog jag kort på dom :$
Sen efter stan drog jag ut en stund, sen hem till melina :)
Och nu sitter jag hemma och är sjukt trött och har huvudvärk, jag borde sova. Men klockan är liksom inte mycket alls, fast jag ska upp tidigt imrn för ska va på g-vik klockan 13, för att hinna träna till juldoppet som börjar klockan 15, och så måste jag fixa lite innan det också.


Filip & Fredrik


Inköp:
Uggs  Din sko 349 :-
Kroppsglitter (till juldoppet) H&M 29:50 :-
+ julklappar, som jag inte kan lägga ut bild på eller skriva nåt om, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0