simhopp (L)

Det är fan vinter på riktigt nu för första gången på flera år! typ 15 minus ute!
Lite överdrivet kallt, men bara snön ligger kvar ett tag till så. :)
Jag har världens lust att åka pulka ?! :O
Hahah, nu har jag nyss borstat tänderna och borde gå och byta om. Men jag orkar inte. Sen så ska jag på träningen, jag har inte tränat på över en vecka, haha det känns som mycket längre så jag längtar! ;)
Bara nån kommer idag (?), det brukar ju inte vara så många på lördagar.
Imorgon ska jag och iaf olivia och kanske maja, ida och emma på g-vik. Sen efter det blir det avsluting på simhoppet.
Nu måste jag gå och byta om och lite sånt.


Gammalbild!
1½ volt frammåt 3 m.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0